Norhayati's FotoPage

By: Norhayati Basri

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Monday, 10-Dec-2012 03:03 Email | Share | | Bookmark
6 Dis 2008: Nurin dah pandai berenang Kuak Lentang!!!

Anak-anak bermain kete kat Alamanda
Kakak naik buai kat taman
Kakak yang cute!
View all 13 photos...
Hari sabtu lepas aku bawak anak aku mandi kolam kat area rumah aku tu. Entah macam tak caya lak anak aku pandai berenang! Aku tak pernah ajar pun! Mungkin sebab dia seorang yang berani mencuba. Ibu bangga sangat ngan anak ibu. Yang sorang lagi tu tak berani sangat..cuma aksi jer lebih macam Ultraman!


Monday, 22-Dec-2008 06:07 Email | Share | | Bookmark
Kesihatan wanita...

Hari ni kau berpeluang menonton cd testimoni dari pesakit mengenai Winalite Anion Pad.
Macam macam penyakit puan yang boleh sembuh dengan menggunakan pad ni. Aku pun dah jadi ahli. Ingat nak berkongsi dan sambil tu boleh buat bisnes.


Friday, 12-Dec-2008 01:35 Email | Share | | Bookmark
Gambar anak2

 
 
 
View all 6 photos...
Aku teringin nak letak gambar anak2 aku dalam fp ni coz kalu outstation bole lah menatap wajah2 mereka tuh...rasa tak bole nak berenggang ngan anak2 tapi apa bole buat..dah keja cam tu...


Friday, 5-Dec-2008 06:48 Email | Share | | Bookmark
Create Fotopages sendiri...

hari ni rehat agak panjang so aku teringat nak buat fotopages gak macam Rose. Yelah nanti boleh bertukar cerita dan pandangan kan?


Friday, 5-Dec-2008 06:39 Email | Share | | Bookmark
Anakku

Puteriku -Nurin Zahirah
Bersama Fathini kat dalm ofis aku
Inilah anakku Nurin semasa berusia 9 bulan ....


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net